facebook.com/2060blog - infobox: 2060.blog@gmail.com - 2060 TV a youtube.com-on!

Milyen változásokat hoz a Budaörsi úti csomópont?

2015. december 05. - ventil66

budaorsi-uti-uj-kozuti-csomopont-epitese-141105.jpgÚjabb üteméhez érkezett a Budaörsi út felújítása és a kelenföldi csomópont kialakítása: elbontották a Sasadi úti gyalogos felüljárót, amely helyett zebrán, illetve a csomópont alatt lehet átkelni - mondta az InfoRádiónak Hőnyi Gyula, a 11. kerületi önkormányzat sajtóreferense. Hozzátette: a beruházás áprilisig tart, így addig forgalomkorlátozásra kell számítani a buszok közlekedésében.

"A Budaörsi úti csomópont néhány napja újabb szakaszához érkezett, elbontották a gyalogos felüljárót és a csomópont alatt kialakított zebrán lehet egyik oldalról a másikra átjutni" - mondta Hőnyi Gyula, a 11. kerületi önkormányzat sajtóreferense. Hozzátette: a Budaörs irányából érkező és a Budaörs felé igyekvő forgalom meglehetősen nehézkes volt arrafelé, ha valaki át akart menni a kelenföldi oldalra. A Budaörsi úti csomópont átalakítását azért tartották szükségesnek, mert a kelenföldi oldalon egy intermodális központot alakítanak ki, ami a vonattal, a busszal, villamossal és metróval érkező utasokat kezeli. A Budaörsi úti csomópont pedig szervesen kapcsolódik majd ehhez az intermodális központhoz. Folytatáshoz kattints!

"Nemcsak a gyalogos, hanem az autós forgalmat is irányítani fogja a Budaörsi úti csomópont, az egyik oldalról könnyebb lesz majd átmenni a másik oldalra" - fűzte hozzá a sajtóreferens. Mint mondta, korábban, ha a sasadi oldalról a kelenföldi oldalra szerettünk volna átjutni, több száz métert, akár egy kilométert is autóznunk kellett, de a Budaörsi úti csomópont átalakításával ez egyszerűbbé válik. Áprilisig tart a beruházás, így addig forgalomkorlátozásra kell számítani a buszok közlekedésében. "Épp társadalmi egyeztetés alatt áll a BKK egy programja, ami hozzányúlna a 33-as, a 7-es, a 103-as, 114-es és a 213-as buszjáratokhoz. Mivel a metró komoly tömegeket vonz, nem feltétlenül van szükség ennyi buszjáratra. A Budaörsi úti csomópont és intermodális központ átadása miatt egyes buszjáratok végállomását is oda kell terelni, továbbá létrejött a budai fonódó villamos, ezek is okafogyottá tesznek bizonyos járatokat. De az is lehet, hogy inkább erősíteni kell néhány járatot" - mondta Hőnyi Gyula.

A 11. kerületi önkormányzat sajtóreferense szerint még nem tudni pontosan, hogy az egész kerület közlekedését és a város közlekedésének egészét hogyan fogja érinteni a Budaörsi úti csomópont, a fonódó villamos és a különféle buszjáratok átalakítása. (forrás: inforadio.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://2060.blog.hu/api/trackback/id/tr628140386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.