facebook.com/2060blog - infobox: 2060.blog@gmail.com - 2060 TV a youtube.com-on!

2060.blog - Bicske másképp, neked!

A nyár legnagyobb bicskei bulija: pénteken 18.00 órától Party Maffia nagykoncert - előzenekar a NemMiattadMiattam!

2021. július 09. - ventil66

partymaffia_jo.jpgA nagy sikerű bicskei Hajrá Szabadon! Fesztivál utolsó napján két zenekart is láthattok július 9-én pénteken Bicskén. A tehetséges és fiatal NemMiattadMiattam előzenekarként 18.00 órakor kezd, majd 19.00 órától a Party Maffia ad nagykoncertet a BTC Sporttelep színpadán. A rendezvényre 500 Ft-os belépődíj ellenében (amiből 300 Ft azonnal levásárolható a Sport Büfében) juthatsz be, védettségi igazolvány és maszk nélkül is. A Sport Büfé ezúttal is elkészíti a legendás Gyros-táljait, de lesz több más snack is és hűtött italok tömkelege. Gyere, várunk, ne hagyd ki! Holnap nem kell korán kelni! Címlapfotónkon a Party Maffia, a NemMiattadMiattam fotójához kattints! 

nemmiattadmiattam.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://2060.blog.hu/api/trackback/id/tr8816616978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása