facebook.com/2060blog - infobox: 2060.blog@gmail.com - 2060 TV a youtube.com-on!

2060.blog - Bicske másképp, neked!

Dinamikus közösség a tatamin kívűl is!

A DHKSE decemberi összefoglalója

2015. január 08. - ventil66

01_barlangaszat.jpgÉpphogy lezártuk a novembert egy szakember által vezetett, embert próbáló 4 és fél órás, természeti szépségekben bővelkedő Mátyás-hegyi barlangtúrával, máris itt volt a programokban gazdag december.

December 4-én meglátogatott minket a Kempós Mikulás. A közel hatvanfős csapat nagy örömére a nagyszakállú mindenkivel váltott néhány szót, kért pár gyakorlatot, hadd lássa, hogyan fejlődtünk egy év alatt. A mikulás cserébe gyümölccsel és kimondottan erre az eseményre készített süteménnyel kedveskedett minden megjelentnek.

December 5-én a Testnevelési Egyetem felkérésére a Zugligeti Általános Iskolában tartottunk bemutatót, ahol az oda járó gyerekek és szüleik megismerkedhettek a kempo jellegzetességeivel és hatékonyságával.

December 6-án a felvidéki Révkomáromban jártunk a "Morning of fights" gálán 4 versenyzővel. A rendezvényre 2 fő bírót is delegáltunk. Az esemény felkerült az IKF (International Kempo Federation) eseményei közé is. A kezdő övfokozatúaknak is megkezdődtek az övvizsgák. Bicskén 5 fő fehér, 9 fő citrom, alcsútdobozi szakosztályunknál 6 fő fehér övre tett sikeres vizsgát. Folytatáshoz és képgalériához kattints!

Rögtön a karácsonyi ajándékbontás után a bicskei Korona Étterem elegáns környezetében egy ünnepi vacsora keretei között adtuk át egyesületünk legeredményesebb sportolóinak az elismerő okleveleket és ajándékokat. Itt köszöntük meg önkénteseinknek is áldozatos munkájuk. A megjelent 40 fő elégedettséggel konstatálta éves munkánkat, amit Metzger Antal az egyesület elnöke ismertetett.

December 30-án az év utolsó DHKSE kirándulásán ellátogattunk Biatorbágy és Sóskút között levő Nyakas-kőre. A 20 főből és egy kutyából álló csapat 10 km-es távot hagyott maga mögött. A hideg idő ellenére sem maradhatott el a napból a szalonnasütés. Az év utolsó napját sem hagyhattuk sport nélkül. Tatára látogattunk, ahol 4 fő vett részt egyesületünktől az Öreg tó körbefutásán. A 7 km-es távot a mínusz 10 fokos hőmérsékletben tette meg mozgásra vágyó több mint százfős sereg.

Két klubunk így zárta az évet, bízom benne, hogy 2015-ben is legalább ennyi sikerrel tudjuk öregbíteni Bicske városának, egyesületünknek hírnevét. Hajrá DHKSE! További képek, információk: http://facebook.com/dhkse

Rácz Richárd

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.