facebook.com/2060blog - infobox: 2060.blog@gmail.com - 2060 TV a youtube.com-on!

2060.blog - Bicske másképp, neked!

Nézd meg, ki a bicskei vegyesboltok királya!

A multik után ezúttal a kisebb helyi üzleteket jártuk körbe!

2015. február 24. - ventil66

imag2541.jpgMindenekelőtt köszönjük Káhn Richárd olvasónk decemberi hozzászólását, amelyben joggal nehezményezte, hogy miért mindig csak a multik hiper- és szupermarketjeivel foglalkozunk. Ezúttal a Bicskén még megtalálható 6 darab klasszikus vegyesboltot jártuk be, összehasonlítva néhány jellemző termék árait. A legalacsonyabb árakat az alábbi összefoglaló táblázatban megtekinthetitek. Fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy az árak a február 24-i délelőtti pillanatnyi kínálatot tükrözik, ugyanakkor több üzlet tart napi akciókat vagy mennyiségi alapon árkedvezményt nyújt. Íme az árak!arak150224.jpg

Az értékelő táblázathoz, a verseny sorrendjének megtekintéséhez, az árbajnok kiderítéséhez és az üzletek nagyobb felbontású fotóihoz kattints!

Az értékelés során minden termék esetében a legolcsóbb 1 pontot kapott, a legdrágább 6 pontot. Holtverseny esetén arányosan osztottuk a helyezési pontokat. Az árbajnoki verseny sorrendjét az összesített helyezési pontok legalacsonyabb összege döntötte el. Az alábbiakban a verseny eredménye a 2015. február 24-én 9.00 és 10.00 óra közötti pillanatnyi kínálatnak megfelelően.sorrend150224.jpg

Ezúton is gratulálunk az Akácfa utcai Pici Boltocskának a mai árverseny megnyeréséért. Javaslatunk: érdemes kedvenc boltodat ezután is sűrűn felkeresni az aktuális akciókért, mert a fenti sorrendet alaposan befolyásolhatják, s az ár mellett legalább olyan fontos a rugalmas nyitva tartás, az áruválaszték, a frissesség és a közelség. A boltok személyzetének pedig ezúton is köszönjük áldozatkész munkájukat, amellyel kiszolgálnak bennünket kiváló minőségű áruval hétköznap és hétvégén (március 15-től vasárnapokon különösen és kizárólagosan) egyaránt!

Nagyobb méretű fotóinkon láthatod a versenyben értékelt vegyesboltokat:

Falus Bolt ABC Árpád utca

imag2535.jpg

Pici Boltocska Akácfa utca eleje

imag2536.jpg

TÖR&SZI ABC Akácfa utca sportpályával szemben

imag2537.jpg

Űrhajós ABC Űrhajós utca

imag2538.jpg

Kertvárosi ABC Batthyány utca

imag2539.jpg

Vegyes Bolt Május 1. utca

imag2540.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://2060.blog.hu/api/trackback/id/tr767210997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mental Militia 2015.02.25. 10:51:32

Az Űrhajós utcai üzlethez van egy sztorim: néhány héttel ezelőtt vásároltam két doboz cigarettát az "Italdiszkont"-ban. Még mondtam is a kisasszonynak, nem vagyok biztos benne, h s.kék Szofi kell, csak annyi rémlik, h s.kék. Előtte telefonáltam, de nem értem el a fogyasztót, így vettem 2 doboz (mindenki ismeri) Szofit. Persze, h Bond kellett volna..
Visszavittem, h cserélje már ki a leányka. "Hááát, már nem tudom, mer' kiütöttem..."
Ezek után elmentem az Űrhajós utcában található üzletbe, ahol kedvesen kicserélte a tulaj, ezúton is köszönet érte.
Különbség? Hozzáállás! Ami sokat számít, de a hasonló helyzeteken kívül erre nemigen derül fény.
Az Italdiszkont befutott. Igen sok munka van benne, tény. De most már csupán a profit számít..? A kis csajt ismerem vmennyire, az "űrhajós" tagot egyáltalán nem..teszem hozzá.
S megjegyzem, h mivel szerveztem már néhány bulit, amelyekhez én vásároltam össze-vissza, volt módom összehasonlítani az ital árakat a helyi üzletekben.. Ezt javallom nektek is. Ne hagyd, h megtévesszen a név..
süti beállítások módosítása