facebook.com/2060blog - infobox: 2060.blog@gmail.com - 2060 TV a youtube.com-on!

2060.blog - Bicske másképp, neked!

Kelenföldön is kezdődik a Vidám Park! Holnaptól már teljes menetidőben járműfelügyelők nélkül közlekednek az 4-es metró szerelvényei!

2015. szeptember 25. - ventil66

m4_metro.jpgSzombattól magunkra maradtunk kedves utastársak és teljes szívből drukkolunk a próbaüzem alatt tapasztalt hibamentes működés állandó, folyamatos meglétéért a metró négyes számú, Kelenföld vasútállomás és Keleti pályaudvar közötti szakaszán. Íme a BKV közleménye.

"Végéhez közeledik az M4-es metró utasforgalmi próbaüzeme: a tesztidőszak utolsó fázisaként 2015. szeptember 26-ától, szombattól már a teljes vonalon és a teljes üzemidőben járműfelügyelő nélkül, azaz a végleges üzem szerint közlekednek a szerelvények - a tervek szerint egészen a végleges használatbavételi engedély kiadásáig, amit várhatóan ez év végén ad majd ki a hatóság.

Budapest új metróvonalán a megnyitás, azaz 2014 márciusa óta zajlik az utasforgalmi próbaüzem, melynek keretében folyamatosak a tesztek annak érdekében, hogy a vonal a végleges használatbavételi engedélyt az év végéig megszerezze. A szerelvények eddig is teljesen automata üzemmódban közlekedtek, de mostanáig voltak járműfelügyelők a vonatokon annak érdekében, hogy probléma esetén beavatkozzanak.

Az elkövetkezendő időszakban is - hasonlóan a szeptember 20-ai alkalomhoz - lesznek még olyan tesztek, melyeket utasforgalom nélkül kell elvégezniük a szakembereknek, így szeptember 27-én, október 4-én és október 11-én, azaz három egymást követő hétvégén üzemkezdettől délelőtt 10 óráig a forgalmat pótlóbuszok biztosítják majd. Tekintettel azonban arra, hogy nem történt az utasforgalmi próbaüzem során biztonságkritikus hiba és a rendelkezésre állás is folyamatosan eléri február óta a hatóság által előírt, rendkívül szigorú szintet, a járműfelügyelők mostantól az állomások forgalmi ügyeletén teljesítenek majd szolgálatot és onnan avatkoznak be, ha arra esetleg szükség van. Ebben a fázisban fejeződik be a forgalmi személyzet felkészítése a végleges üzemre, valamint az üzemeltetői tapasztalatok összegyűjtése, kiértékelése, illetve benyújtása a hatóság felé."

A bejegyzés trackback címe:

https://2060.blog.hu/api/trackback/id/tr907823592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása