facebook.com/2060blog - infobox: 2060.blog@gmail.com - 2060 TV a youtube.com-on!

2060.blog - Bicske másképp, neked!

Bemutatkozik Németh Norbert, Szár új polgármestere!

2019. március 27. - ventil66

koszonokartya_la-4.png

Vasárnap időközi polgármester-választást tartottak a Bicske szomszédságában található Szár településen. 60.67 %-os részvétel mellett, az érvényes szavazatok 56.33 %-ával Szár új polgármestere a Fidesz-KDNP színekben indult Németh Norbert lett. Gratulálunk a fiatal politikusnak, jó munkát, a településnek pedig nagyívű fejlődést kívánunk! Bemutatkozó anyagának elolvasásához kattints! 

"Tisztelt Száriak! A Kisbíró című újságban megjelent a polgármester-jelöltek bemutatkozása, mivel a terjedelem meghatározott volt, ezért a bővebb önéletrajzomat itt közlöm. 1975-ben születtem harmadik fiúként, gyermekkorom óta a faluban élek, családomat és feleségem családját mindenki ismeri. Családom anyai ága a sváb felmenők révén átélte a kitelepítést, nagyapám a recski munkatábort, a téeszesítés nyomorát, a másodrendű állampolgárságot a szülőföldjén. Apai ágon tatabányai bányász családból származom, nagyapám az 1956-os harcokban halt hősi halált. Mindez a háttér meghatározza világlátásomat mind a mai napig. Az általános iskolát Száron végeztem, osztályfőnököm Szekeresné Burghardt Klára volt. Az ő vezetésével indult el a helyi hagyományőrzés, német nyelvű pásztorjáték, könyvkiadás, és az ifjúsági tánccsoport 1989-ben.

Ebben a tánccsoportban ismertem meg feleségemet, Szilviát, aki táncpartnerem volt. A katonaévek alatt vált komollyá kapcsolatunk, 2000-ben házasodtunk össze. Ma már boldog nagycsaládosként négy gyermeket nevelünk. Ma mindketten a szári iskolában tanítunk, ő alsós tanító, és osztályfőnök, én pedig óraadóként hittant tanítok a felső tagozaton. Ifjúkorom óta vonzódom a faiparhoz. Gyermekkorom nagy része nagyapám bognárműhelyében telt munkával, az első szakmám így lett ács-állványozó, amit most is örömmel végzek időnként. 1994-ben érettségiztem Tatabányán, majd 1996-tól tanítottam a szakmát Tatabányán. 1998-ban alvállalkozóként egy asztalos céghez kerültem. Ekkor kezdtem el járni a Soproni Faipari Egyetemre, ahol a Faipari Mérnöki karon végeztem szakoktatóként. Az asztalos szakma annyira megtetszett, hogy elvégeztem ezt a képzést is, így ez lett a második szakmám. Időközben ács-mestervizsgát tettem.

2000-ben felhagytam a vállalkozással és az építőiparral, a családom érdekében. A BM Katasztrófavédelemi Hivatalánál kezdtem dolgozni, ekkor részt vettem a 2001- es nagy tiszai árvíz és gátszakadás mentési munkálataiban. Ősszel lehetőségem adódott, hogy ismét gyermekekkel foglalkozzak, így a bicskei gyermekotthonban helyezkedtem el, ahol kezdetben nevelőként majd lakásotthon-vezetőként dolgoztam. Nagyon sok kedves és keserű emlék köt ide. Az itt eltöltött 8 év nem múlt el nyomtalanul. A nehéz sorsú, szociális, valamint pszichés gondokkal küzdő fiatalok segítése közel állt hozzám. Ebben az időszakban ismertem meg a bicskei közéletet, és Tessely Zoltánt, aki ma már országgyűlési képviselő, valamint miniszterelnöki biztos. 2009-ben, az átalakuló gyermekotthoni viszonyok miatt, a budapesti Kaesz Gyula Faipari Középiskolában helyezkedtem el asztalos szakoktatóként. Ebben az iskolában 6 évet töltöttem el, kiváló szaktudású munkatársakkal. Most is büszkén gondolok arra, hogy részt vehettem abban a csapatban, amely felkészítette a nemzetközi versenyekere a magyar asztalos tanulókat.

Később közülük kerültek ki az épületasztalos szakma egyéni és csapat Európa bajnokai, és a bútorasztalos egyéni világbajnok. 2015-től a Zsámbéki Premontrei Szakgimnáziumba tanítok asztalos szakoktatóként. Számomra mindig is alapvető fontosságú volt a keresztény hit, ezért kisiskolás korom óta jártam hittanra, ministrálni Marossy György atya idején. Kiskorom óta belém vésődött a közösség szolgálata, a liturgia segítése, a plébániai közösségben való aktív részvétel, később a templom körüli gondnoki munka. 2001-ben előrelátó plébánosom tanácsára beiratkoztam a Győri Hittudományi Főiskolára, hitoktató szakra. István atya már akkor tudta, erre nagy szükség lesz. 2005-ben végeztem el a főiskolát, majd később az egyéves székesfehérvári püspöki képzést. 2008-ban világi lelkipásztori munkatárs lettem, ezt a feladatot azóta is kitartással végzem. Ebben az évben lettem az egyházközség világi elnöke, részt vettem a kiégett templom felújítási munkálataiban.

2014-ben elvégeztem Győrben az egyetemi mesterképzést teológia szakon, hittanári képesítést szereztem. Azóta is igyekszem segíteni az egyházközséget, amiben lehet, és kitartani a helyi hívek mellett jóban és rosszban. A politikáról mindig is volt véleményem, ezt soha nem titkoltam. A konkrét politikai munkában először 2005-ben vettem részt, mint a Fidesz helyi támogatói körének alapítója, vezetője. Barátainkkal közös munkánk eredménye volt a 2006-os sikeres polgármester választás. Ezután négy sikeres, gyors fejlődésű év következett. A 2010-es váltás óta ez a lendület megtört, egy lassú amortizációs időszakát éli a falu. Ezen a helyzeten szeretnénk változtatni ismét az újjáalapított Fidesz csoporttal. Örömmel mondhatom, hogy kialakult körülöttem egy lokálpatrióta kör, tele tanult, szorgalmas, elkötelezett emberekkel, akikre érdemes hallgatni, akikkel érdemes együtt dolgozni, és akiket támogat az ország legerősebb pártszövetsége.

Németh Norbert"

A bejegyzés trackback címe:

https://2060.blog.hu/api/trackback/id/tr3714719375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása