facebook.com/2060blog - infobox: 2060.blog@gmail.com - 2060 TV a youtube.com-on!

2060.blog - Bicske másképp, neked!

Édesanyáknak és feledékeny gyermekeiknek!

2020. május 03. - ventil66

anyaknapja.jpgÉDESANYÁKNAK:

Osvát Erzsébet: Meséltél és meséltél

Velem voltál örömömben, velem voltál bajban,

velem voltál, ha sírtam,

velem, ha kacagtam.

Meséltél és meséltél igazakat, szépet, kívántam,

hogy a meséd sose érjen véget.

Mit adtam én cserébe?

Te azt sosem kérted,

de talán a két szemem elárulta néked.

FELEDÉKENY GYERMEKEIKNEK: Folytatáshoz kattints! 

A 160/2020. (IV. 29.) Korm. rendelet értelmében az anyák napja miatt péntektől vasárnapig korlátozás nélkül nyitva tarthatnak a virágüzletek, melyekben a teljes nyitvatartási idő alatt megengedett a tartózkodás és a vásárlás.

A bejegyzés trackback címe:

https://2060.blog.hu/api/trackback/id/tr5015657114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása